//Skycrapper


Day 4 : Its end here !
21 November 2011 | 8:41 PM | 0 comments
Assalamu'alaikum ..

Hello ? HoitHai sayang :') awk , saya mintak maaf sgt-2 kalaw semua nie terlalu berat untuk awk pikul :( tapi , mmg kita takbole untuk berkekalan . saya mengaku , walaupon saya tak pernah sumbang kasih sayang saya pada awk atau pon takbole sayang awk tapi , bila saya mintak putus dgn awk , airmata saya mengalir juga . hubungan kita sebulan dah berlalu . 

Sejak 15 October sehingga semalam 21 November 2011 rasa mmg sekejap jea kan ? awk , saya bukan perempuan yg sempurna yg pernah awk sangka . saya terok dari tuwh awk . saya mintak maaf sebab saya byk kali mengecewakan awk . saya lepas org yg betul-2 sygkan saya . semua tuwh sebab terpaksa awk . lebih baik saya tinggalkan awk sebelum awk terlalu sygkan saya kan awk ? maafkan saya yea awk ? saya mmg takdak niat langsung nak lukakan hati awk tuwh . 

Tapi , saya taw cmna perasaan awk skrang nie . saya betul-2 mintak maaf :') awk cari lah perempuan yg mmg sesuai bagi awk . terima kasih untuk segala-2nya awk . tolong halalkan makan dan minum saya . saya taw , awk baik , jujur dan setia . byk lagi perempuan yg idam-2kan seorang lelaki macam awk :') terima kasih juga sebab awk telah hadir dalam hidup saya :') kehadiran awk mengubah segala-2 nya . THANKS :')
Sincerely : Atowl :')
XXXXX

Labels: , ,


Older Post | Newer Post
Tagboard


Hello stalkers . Welcome to my official blog . I'm Atowl , the owner of this blog . * Please respect me okay . Next year , I'll be become PMR candidates . So , please pray the best for me . Leave your footprints okay .

Talk Here
Leave your footprints here . 'THINK BEFORE YOU SPEAK !'
 silentreader[s]


Credit
Re-Edit by : Atowl
Template by : Hani
Tutorial by : Mieyka
Picture by : Tumblr

-Navigations-

About Links Entries