//Skycrapper


Day 16 : Upset babe
25 December 2011 | 12:49 AM | 0 comments
395709_336565826354044_157306437613318_1435741_1966383903_n_large

Hello fellas //Assalamualaikum\\ 

-Sayang , aku rindu kat hang lah . Lama sgt hang tak contact aku . Cousin hang tanya aku 'Hang tak rindu Shukri ka ?' . Kalau aku rindu kat hang pon , apa yang aku boleh buat untuk nak lepaskan rindu aku ? Jumpa hang -.- Aku tak berani lah . Sebab apa ? Jgn tanya soalan tuwh boleh tak ? Dah semestinya jawapan aku , hang dah girlfriend . Takboleh nak jumpa macam dulu . Boleh tuwh boleh , tapi susah lah k . Aku rasa sangat terkilan , sedih , terharu semua ada . Sebab apa ? Jyeah ! nak bagitaw lah nie . Tgok dulu gambar dekat bawah nie okay ^.^


Okay , dah tengok kan ? Watlek -.- aku tertengok benda nie sayang . Kalau hg takmaw bagi aku tengok , napa tak private or removes friend terus . Sekarang kan aku dah tahu semua . Sayang , aku macam pernah dengar lah ayt nie . Tak silap aku kan sayang , hang yang ungkapkan untuk aku . Time kita hangout arituwh . Aku ingatkan , hang nak simpan ayt tuwh untuk kita berdua saja . Rupanya tidak sayang . Aku kecewa dgn hang ! 

Tadi , aku pergi kenduri rumah bestfriend aku . Kakak dia kahwin . Apa , kahwin ? Aku ingat lagi ayt hang . Hang kata , 'Nanti kalau kita kawin.....' Hang sembang kosong lah sayang . Okay , kalau hang tak sembang kosong , hang terai buktikan untuk aku ? Aku CABAR hang sayang . Sahut lah cabaran aku tuwh k . Lepas tuwh , aku terdengar lagu yg pernah hang menyanyikan untuk aku dulu . Aku takboleh lupa kenangan kita masuk bilik karaoke numb 1 . Bak kata membe aku , 'Takboleh depan lagi kowt !' Hahaa :') Okay , aku ngaku kat sini , AKU RINDU HANG !

The End !

Labels: ,


Older Post | Newer Post
Tagboard


Hello stalkers . Welcome to my official blog . I'm Atowl , the owner of this blog . * Please respect me okay . Next year , I'll be become PMR candidates . So , please pray the best for me . Leave your footprints okay .

Talk Here
Leave your footprints here . 'THINK BEFORE YOU SPEAK !'
 silentreader[s]


Credit
Re-Edit by : Atowl
Template by : Hani
Tutorial by : Mieyka
Picture by : Tumblr

-Navigations-

About Links Entries