//Skycrapper


Day 7 : Forget me ? :(
03 December 2011 | 1:06 AM | 0 comments
Assalamu'alaikum ..

Did you forget me ? :') Mesej aku tak pernah berbalas langsung . Hang pegie mana ? Aku rindu hang sgt-2 . Lepas aku cakap kat hang yang aku takdak kredit , terus hang berdiam diri . Hang terus bersikap dingin dgn aku :( Takkan hang marah aku takdak kdt ? Klaw hang takdak kredit , ada ka aku tak balas mesej hang mua ? Tak kann ? =.= 

Hang jgn lah buat aku camnie :'( dahlah seorang lelaki yang aku telah meletakkan harapan , dia tak memenuhi lagi segala harapan aku :( Sekarang , hang pulak bagi aku menaruh segala harapan dan cita-2 aku kat hang . Aku cuma tak yakin yg hang bole penuh kan harapan aku :( Dah 3 hari weyh , hang tak contact aku . Aku nak contact hang , tapi aku takut :( Please , jangan buat aku macam nie . 

Hangpa 2 org , lelaki yang harus aku pilih . I've two choices :( Which one should I choose ? Dua-2 aku sayang . Aku akan pilih seseorang yang pandai ambil hati dan pandai jaga perasaan aku . Yang setia dan jujur . Huuu~ 

Sudah , berenti di sini jea :')
Hikhok XD Kbhaiiii :-*
Sorry , my english damaged :')

Labels: , , ,


Older Post | Newer Post
Tagboard


Hello stalkers . Welcome to my official blog . I'm Atowl , the owner of this blog . * Please respect me okay . Next year , I'll be become PMR candidates . So , please pray the best for me . Leave your footprints okay .

Talk Here
Leave your footprints here . 'THINK BEFORE YOU SPEAK !'
 silentreader[s]


Credit
Re-Edit by : Atowl
Template by : Hani
Tutorial by : Mieyka
Picture by : Tumblr

-Navigations-

About Links Entries