//Skycrapper


Day 9 : Hangout paling bosannnnnnn
07 December 2011 | 10:44 PM | 0 comments
Tumblr_lvu64mjymc1r4cxtro1_500_large

//Assalamualaikum\\ Hey , setelah sekian lama aku tak updates blog nie . Dah bersawang bagai :') Maklumlah , kekurangan idea dan busy edit blog nie bagi lawa dan cute mute sikit . Heheee :D , perasan doh ! 07/12/2011 hangout paling bosan dan tak pernah akan dibuat kenangan . Macam serrr jaa sekoq-2 . 

Perangai tak pernah dibuat org derrr . Boring lhaa hangout dgn hampa . Menyesal gila aku hangout kali nie . Maybe , kali terakhir aku hangout dgn hampa . Jgn pernah bermimpi nak hangout lagi nahh ? Boringgggg >:< Sumpah aku bagitaw , aku tak suka langsung perangai membe-2 pompuan hang tuwh . Sumpah aku benci . Please lhaa , gedik tawh mai dari mana . Errr -.-

Aku bagitaw hang sekarang nie , aku mmg benci pompuan gedik ! Mmg aku tak suka . Klaw dari dulu , aku dengar cakap membe-2 aku kan bagus . Awt lhaa aku bole pie kenai hang ! Sakit hati aku hang taw tgok hang dgn depa dok berseronok , gelak-2 . Sedangkan aku macam kuli barua hampa kena ikot jaa hampa pie mana . Sorry ar weyh aku cakap macamnie kat hampa . Tapi , at least aku terus terang ! Sembang ketat nak buat aku macam aciey hang . Macam hinduuuuu beng ! Lantak hang ar nak kata papon . Aku kata AKU TAK SUKA DEPA , mmg aku tak suka sampai aku mampoih >,< BITCH !

Khaii :')

Maaf lah kalau bahasa kurang sopan . 

Labels: , , , ,


Older Post | Newer Post
Tagboard


Hello stalkers . Welcome to my official blog . I'm Atowl , the owner of this blog . * Please respect me okay . Next year , I'll be become PMR candidates . So , please pray the best for me . Leave your footprints okay .

Talk Here
Leave your footprints here . 'THINK BEFORE YOU SPEAK !'
 silentreader[s]


Credit
Re-Edit by : Atowl
Template by : Hani
Tutorial by : Mieyka
Picture by : Tumblr

-Navigations-

About Links Entries